~Siapa aku?..Aku hambaNYA...~

My photo
aku hanyalah hambaNYA yg dalam perjalanan rohku di dunia yg fana ini dalam tujuan yg satu..BERIBADAH padaNya..aku tidak tahu kapan masanya..moga suhuf qalbi ini bermanfaat utk rohku & dinilai dicc ALLAH...AMIN...

~Ahlan Wasahlan..Ukhuwwah Abadan Abada~

"Ukhuwwah i2 bukan terletak pada kerapnya pertemuan..tapi pada kerapnya ingatan kita pada sahabat dalam doa"

Followers

Friday, March 4, 2011

    hah..aku ade somethim nak kongsi..actually..phrase ni bukan yg aku cipta 


sendiri..tapi 

ade sorang kawan kat FB(namanya dirahsiakan..atas permintaan..hehe..)... die 


suruh sama2  

sebarkan..especially kat muslimat2 kat luar 

cna..mungkin kite ase mende cam ginie

simple kn??tpi..cubalah hayati.pasti bererti!!!!..:)



WANITA???ADE APE NGN HURUF NI EK????


W:WANITA...



A:AKAN... 



N:NAMPAK...



I:INDAH...



T:TUTUP...



A:AURAT...



konklusinyer,,soram wanita akan nmpk lebih cun..sweet..bley die tutup 

aurat!!!cius..xcaye 

cubelah try..anda x akan menyesal....hehehe..:)

...a.i.e.n..

No comments:

Post a Comment

~AKU CINTA ALLAH~